Slik jobbar vi med klarspråk
I 2022 har klarspråk vore eit av dei prioriterte satsingsområda våre.
I 2022 har klarspråk vore eit av dei prioriterte satsingsområda våre.
Maria er prosedyreadvokat på rettssakavdelinga. Ho meiner det som kjenneteiknar Nasjonalt klageorgan for helsetenesta best, er eit sterkt engasjement for det me jobbar med.
Mari er juridisk seniorrådgivar hos Nasjonalt klageorgan for helsetenesta. Ho synest det beste med jobben er kollegaene sine og moglegheita til å jobba med ulike saksområde.
Helse- og omsorgsdepartementet foreslår at vi handsamar klager på vedtak knytt til gjenbruk av helsedata. Vi har sendt inn høyringssvaret vårt.
Hedda er lærling på Service- og dokumentsenteret. Ho syntest det er motiverande å få innblikk i ulike arbeidsfelt kvar dag på jobb.
Vi får ein del spørsmål om pasientskadesaker og gangen i ei klagesak. Vi har difor laga ein liten informasjonsfilm og eit eige område med svar på ofte stilte spørsmål om pasientskadeordninga.
Pasienter som har vært tvangsinnlagt eller vært under andre typer tvang i psykiatrien, kan nå ha rett på erstatning dersom det har vært en svikt i helsehjelpen under tvangen.
Sivilombodet har konkludert med at behandlingstida i ei pasientskadesak var for lang. Saka skulle vore prioritert på grunn av lang behandlingstid i både forvaltninga og domstolane.
Endringa gjeld for pasientskadeerstatning som blir utmålt frå og med 1. oktober 2022.
Helse- og omsorgsdepartementet vil endre helsepersonellova. Me er ueinige i forslaget frå departementet.
Helse- og omsorgsdepartementet har oppnemnt nye medlem til Statens helsepersonellnemnd og Apotekklagenemnda. Funksjonsperioden til nemndene er frå 15. august 2022 til 15. august 2025.
Vi mottok 1964 klagesaker og behandla 2484 saker i fyrste halvår. På pasientskadeområdet behandla vi 1551 saker, som er ny rekord sidan Pasientskadenemnda blei oppretta.