Våre tiltak for å begrense smitte av koronaviruset

Vi følger helsemyndighetenes råd for å begrense koronasmitte. Vi har derfor innført hjemmekontor for våre ansatte fra og med fredag 13. mars. Nemndmøter avvikles som planlagt, men som videomøter i stedet for fysiske møter. Sentralbordet har vanlig åpningstid. 

Resepsjonen i Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten. Foto: Cecile Bannow

Vi gjør vårt beste for å opprettholde driften og saksbehandlingen vår. Sentralbordet vårt har vanlig åpningstid, men det kan imidlertid ta noe lengre tid å få svar på det du lurer på.

Tiltaket med arbeid hjemmefra gjelder inntil videre til og med fredag 17. april. 

Alle nemndmøter holdes som planlagt

Vi følger oppsatt møteplan, og alle nemndmøter avvikles som planlagt. For å hindre smittespredning, foregår møtene på video.

Saksbehandlingstiden vår kan bli påvirket

Saksbehandlingstiden på de ulike sakstypene kan bli påvirket. 

Dersom dagens situasjon blir langvarig, kan det for eksempel ta lengre tid å få sakkyndige vurderinger og oppdatert informasjon fra behandlingssted. Eventuell sykdom hos våre medarbeidere, eller deres nærmeste, kan også påvirke selve saksbehandlingen.

Ta kontakt med oss på telefon eller e-post dersom du har spørsmål 

 

Publisert / Endret
Informasjonskapsler og personvern